تاکید اعضای خبرگان رهبری بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

تاکید اعضای خبرگان رهبری بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی

اعضای خبرگان رهبری در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی تاکید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 07
کد خبر: ۲۱۷۳۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (16 آذر) برگزار شد.

در این جلسه موضوع «فضای مجازی و مسائل پیرامون آن» با حضور سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

خاطر نشان می‌شود؛ کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم این مجلس، با توجه به اهمیت موضوع فضای مجازی چندین جلسه را به این مسأله اختصاص داده و با طرح دیدگاه‌ها و انتقال دغدغه های اعضای مجلس خبرگان، مطالبات خود را از مسؤولین این حوزه مطرح کرده است.

در جلسه صبح امروزِ کمیسیون، اعضاء بار دیگر بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی، توجه به تأمین محتوای فاخر همزمان با توسعه فنی زیرساخت‌ها، برقراری تعامل هر چه بیشتر در عرصه بین الملل و استفاده از تجارب سایر کشورها در موضوع فضای مجازی، اقناع افکار عمومی در خصوص طرح‌های مرتبط با این حوزه و حمایت زیرساختی و توسعه پیام‌رسان‌های بومی برای ارائه خدمت در عرصه داخلی و بین المللی تأکید کردند.

در ادامه نیز دبیر شورای عالی فضای مجازی با قدردانی از اهتمام نمایندگان مجلس خبرگان نسبت به موضوع فضای مجازی، ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این شورا و مرکز ملی فضای مجازی به سؤالات اعضای کمیسیون پاسخ داد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار